Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAllen, Michael G.
TitelVermont-New Hampshire Middle Grades Survey: A Report.
Quelle(1980), (37 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCurriculum; Educational Assessment; Educational Objectives; Educational Quality; Intermediate Grades; Junior High Schools; Middle Schools; School Districts; School Schedules; School Surveys; Teacher Qualifications; New Hampshire; Vermont
AbstractThe current state of middle grade schools in Vermont and New Hampshire was examined by a questionnaire survey of sixteen middle grade schools in Vermont and 33 in New Hampshire. Middle grade schools were defined as those serving between three and five grade levels, including grades six and seven. Information gathered from each school included: reasons for establishing the school; student enrollments; feeder school patterns; required and optional subjects; faculty training; extracurricular activities; special services offered; time schedule; systems of reporting pupil progress; and instructional organization. Conclusions and recommendations are similar for both states and support the strengthening of middle grade education. (FG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: